Social Icons

twitterfacebook

Pages

What's missing women from the husband?


English:

What's missing women from the husband?

Unfortunately, the honeymoon does not last throughout life and after a few months you will have the opportunity to see that living together is not so fabulous and excellent. However, with less effort and compromise, marital life will be wonderful.
Money, money, money. Rarely happens when we can talk normally finances, and not insults and quarrels occur. Unfortunately, in many cases money affects the relationship of spouses.
"I know that sounds cliche, but its leaves things everywhere. I was careless! "
"Never send children in extracurricular activities, or passing enough time with them."
"In my marital life are present three people: his mother, he and I".
"It is my learned" read "thoughts. Simply everything that makes, makes me different and so consistently disappoints and what is worse he does not understand this. "
"There will more children, even though I want to born a".
"I do not spend enough time with each other. Between work, children and housework, I feel that I can not look in the eye. "
"It helps me about joint work"
"I never say what you think. Been made if it were foreign."
"Snore-y as locomotive and does nothing to eliminate snoring."
"It is only concerned with the sport."
"I respect my career success."
"The more time passes the clubs and cafes."
"Facebook Liaise with former girlfriend. Excuse me, but I can not justify. "
"Do not go on together, sometimes I feel as a Single Mother."

Albanian:

Çfarë i mungon femrave nga bashkëshorti?

Për fat të keq muaji i mjaltit nuk zgjat tërë jetën dhe pas disa muajve të parë do të keni rastin të shihni që jeta e përbashkët nuk është edhe aq përrallore dhe e shkëlqyeshme. Megjithatë, me pak angazhim dhe kompromis, jeta bashkëshortore do të bëhet e mrekullueshme.
Paraja, paraja, paraja. Rrallë ndodh kur mund të flasim normalisht për financat, e të mos ndodhin ofendime dhe grindje. Për fat të keq, paraja në raste të shumta ndikon në marrëdhëniet e bashkëshortëve.
“E di që tingëllon si klishe, por ai i lë gjërat e veta gjithandej. I pakujdesshëm është!”
“Kurrë nuk i dërgon fëmijët në aktivitete jashtëshkollore, as që kalon kohë të mjaftueshme me ta”.
“Në jetën time martesore janë të pranishëm tre persona: nëna e tij, ai dhe unë”.
“Nuk është mësuar të mi “lexojë” mendimet. Thjesht çdo gjë që e bën, e bën ndryshe nga unë dhe kështu vazhdimisht më zhgënjen dhe ç’është më e keqja ai këtë nuk e kupton”.
“Nuk do më shumë fëmijë, edhe pse unë dua ta lind edhe një”.
“Nuk po kalojmë mjaft kohë me njëri-tjetrin. Midis punës, fëmijëve dhe punëve të shtëpisë, kam ndjenjën që nuk po mund ta shikoj në sy”.
“Nuk më ndihmon rreth punëve të përbashkëta"
"Kurrë nuk më tregon se çfarë mendon. Është bërë sikur të jetë i huaj”.
"Gërhet si lokomotivë dhe asgjë nuk bën për ta eleminuar gërhitjen”.
“Është i preokupuar vetëm me sportin”.
“Nuk i respekton sukseset e mia në karrierë”.
“Më shumë kohë kalon nëpër klube dhe kafene”.
“Mban lidhje në Facebook me ish të dashurën. Më falni, por unë nuk mund ta arsyetoj”.
“Nuk dalim më bashkë, nganjëherë ndihem si një nënë vetushqyese”.